poniedziałek, 14 lipca 2014

makaron z twarożkiem wiejskim


To chyba jeden z najszybszych i najbardziej lubianych obiadów w mojej rodzince, uwielbiany przez dzieciaki i dorosłych, choć przez wielu zapomniany. Ja często dostawałam go w dzieciństwie lecz nie z makaronem pełnoziarnistym, aż tak dobrze wtedy nie było :). Chyba nie muszę nic dodawać poza tym, że życzę smacznego wszystkim lubiącym słodkie obiady! :)

składniki: (dla 2 osób)
3 garście makaronu pełnoziarnistego
1 banan
200g serka wiejskiego naturalnego
2 łyżeczki cukru

czas przygotowania: 15 minut














Zaczynamy od ugotowania makaronu. W tym czasie kroimy banana w kosteczkę, ja kroję go wzdłuż w ćwiartki następnie w kosteczkę. Skrapiamy banana sokiem z cytryny i mieszamy aby nie zbrązowiał i był bardziej apetyczny. 

Do ugotowanego i odcedzonego makaronu przekładamy serek wiejski, przygotowanego banana i dosypujemy 2 płaskie łyżeczki cukru. Mieszamy i nakładamy do miseczek, podajemy, smacznego! :) 




3 komentarze:

  1. Jak ciekawie i na pewno pysznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam! Serek wiejski smakuje mi nawet bardziej niż tradycyjny twaróg :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie próbowałam , fajny pomysł !

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...